2011. november 2., szerda

Panírjában más pulykaérmék


Valami más panírban szerettem volna megsütni a
pulyka érméket, mint a sör tészta, vagy a sima liszt,
tojás, morzsa variáció. Ez most nagyon másra sikerült,
de csuda finom volt. Gyorsan be is írom ide, mert elfelejtem,
pedig kár lenne ha feledésbe merülne, mert mindenkinek nagyon ízlett.

Hozzávalók:
50 dkg pulyka mell filé
liszt (ebből nem írok mennyiséget)
1 tojás
1 kávés kanál őrölt piros paprika
 ízvarázs
1 gerezd fokhagyma
2 evő kanál parmezán sajt
1 evő kanál sült csirke fűszer keverék
1 dl főző tejszín
őrölt bors
víz
olaj a sütéshez

Elkészítés:

A pulyka melleket apró darabokra vágtam.
Megmostam.
Elkészítettem a panírt.
A lisztet megszitáltam, beleszórtam a piros paprikát, a
sült csirke fűszer keveréket, parmezán sajtot, ízvarázst,
őrölt borsot, belereszeltem a fokhagymát, majd a felütött tojást is hozzáadtam.
Beleöntöttem a tejszínt és a vízzel a kívánt sűrűségűre hígítottam.
Sót nem adtam hozzá, mert az ízvarázs és a fűszer keverék is elég sós.
Akkor jó, ha belemártok egy kanalat és rátapad a massza, nehezen folyik le róla.
Olajat hevítettem és arany színűre sütöttem.
Én kapor szósszal tálaltam.






9 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták! Finom lehetett a szósszal!

    VálaszTörlés
  2. Trappistát szoktam keverni a liszthez, de ez az általad megálmodott variáció nagyon tetszik, finom lehetett!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz variáció, ki is fogom próbálni. Nem sok rántott húst készítek, de ez nagyon tetszik, hétvégére jó lesz:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki ebben a bundában a husi, biztosan nagyon finom is volt.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon gusztusos! Jó ötlet, vittem. :)

    VálaszTörlés
  6. Hmm nagyon finom lehet, kinézetre is gusztusos!:) Anya sosem csalódok benned!!!

    VálaszTörlés
  7. Én is vittem. Nagyon fincsi lehetett ez a panír. Hétvégén bedobom. Erika

    VálaszTörlés
  8. Ez tényleg egy különleges panír...Jó lesz megjegyezni! Ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  9. Kaporszósz nélkül jöhet! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...