2011. november 16., szerda

Karácsonyi kávé TücsökBogártól


Amikor megláttam TücsökBogárnál a Karácsonyi kávét
tudtam, hogy hamarosan el fogom készíteni. Vártam a
hétvégét, hogy végre otthon legyünk és ne menjünk sehova autóval,
mert alkoholt tartalmaz.
Vasárnap reggel ezzel leptem
meg a férjemet.


Hozzávalók:


1 dl főzött kávé
0,5 dl tojás likőr
pár db pille cukor

A megfőzött kávét a pohárba töltöttem.
A tojáslikőrt óvatosan egy kanál
segítségével csurgattam bele.
A tojáslikőr így a pohár alján maradt. 
A kávénk már ne legyen túlságosan forró,
nehogy a tojás kicsapódjon a likőrben.
Ezután a tetejére szórtam a pille cukrot ami kis
idő elteltével édes habot képezett a kávé
tetején.

Nagyon ízlett mindkettőnknek, köszönöm Anita!

9 megjegyzés:

  1. Kedves egészségetekre Nellikém! :)))

    VálaszTörlés
  2. Tojáslikőrt imádom, a kávét is, a mályvacukrot is. Együtt is finom lehet! :)))

    VálaszTörlés
  3. De kár, hogy cukor nélkül isszuk a kávét. De talán kiválthatom a pillecukrot egy kis tejszínhabbal?!

    VálaszTörlés
  4. Isteni lehet, nem csak karácsonyra:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Anita!Nagyon, nagyon finom volt!:-)

    Andikám!Csinálok Neked, ha eljössz!:-)

    Marcsi!Szerintem tejszínhabbal is isteni finom lehet!:-)

    Trollanyu!Úgy ahogy mondod!Hisz én is most készítettem!
    Hiába le kell tesztelni!:-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik Nellike,finom lehet nagyon,de én most nem ihatok alkoholos dolgokat,na de majd eltesszük a receptet:-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon guszt, Nelli!:) Ki kell próbálnom!:)

    VálaszTörlés
  8. Ohh ilyet még mi is kérünk:P Karácsonykor el nem maradhat!!!

    VálaszTörlés
  9. Épp tegnap mutatta meg Anita ezt a receptet! Elvileg szabadság ideje alatt szeretném elkészíteni (+tojáslikőrt is). Ez előreláthatólag dec. 22-23...na eddig nem fogok várni, pláne hogy most itt is láttam és nagyon megkívántam. :D Olyanok vagytok... :D Ezért nem szeretek a blogokban nézelődni. ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...