2010. október 23., szombat

Chilis bab

Hozzávalók:

1 kg sertés comb
1 konzerv kukorica
2 konzerv vörös bab (most nekem csak fehér volt itthon)
babér levél, bors, só, vöröshagyma, fokhagyma, őrölt kömény,őrölt piros paprika, olaj,
1 csomag gyermelyi tészta (csavart cső, vagy szarvacska)
1 csomag Knorr mexikói chilis bab alap

Elkészítés:

A húst megmosom, kockára vágom.
A vöröshagymákat apró kockákra vágom és olajon üvegesre párolom.
Ekkor hozzáadom a kockára vágott húst, majd fehéredésig párolom.
Rászórom a piros paprikát és felöntöm vízzel.
Hozzáadom a fűszereket és puhára főzöm.
Eközben a kukoricát és a babot leszűröm.
A pörkölthöz keverem a Knorr alapot és pár percig még főzöm vele.
A végén hozzáadom a kukoricát és a babot is és ezzel már csak 3-4 percet
főzöm.
Ha valaki nagyon erősen szereti akkor még lehet belefőzni chili paprikát is.
Közben a tésztát kifőzöm.
Tálalhatjuk csak simán finom, puha fehér kenyérrel is.


8 megjegyzés:

  1. Én másképpen csinálom, de a tied is fincsi lehet bariném!

    VálaszTörlés
  2. Te darált húsival készíted?

    VálaszTörlés
  3. tésztával az igazi,nyami-nyami:))

    VálaszTörlés
  4. Én is darálttal! De ízlés kérdése szerintem:)) Amúgy magamban vigyorogtam, nálam is posztolásra vár 1 hete, meg mások is főztek mostanában. Népszerű és finom étel!!Szeretjük!!

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretem. Ebből csak jókora adagot lehet gyártani. Hamar elfogy.:)
    Tortilla-t szoktam mellé gyártani, de friss kenyérrel is isteni.
    Az enyém ilyen:
    http://poppykonyha.blogspot.com/2010/04/ebedtipp-szombatra-chilis-bab.html

    VálaszTörlés
  6. Nyami nyami :)
    EGyszerűen imádom a csilis babot :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...