2010. október 11., hétfő

Vörösboros tarja



Az eredeti receptet Bianka -nál találtam.
Már akkor tudtam, hogy ezt nekem el kell készíteni.
Közben voltunk a villányi Bor fesztiválon és vettünk jó minőségű vörösbort.
Innentől már adott volt, hogy elkészítem.
Köszönet érte Biankának, mert egy igen finom ízű húsi sikeredett. Tényleg omlós, puha,
szaftos étel lett belőle.


Hozzávalók:


1 kg tarja
Fokhagyma, vöröshagyma, őrölt piros paprika, vörösbor, sült hús fűszer keverék


Elkészítés:


A szeletelt tarjákat vékonyan kiolajozott jénaiba, vagy tepsibe tesszük.
Megkenjük a reszelt fokhagymával, megszórom a sült hús fűszer keverékkel,
meghintem a piros paprikával, hozzáadom a félbevágott  vöröshagymákat.
Mikor a jénaiban sorakoznak a húsok akkor felöntöm annyi vörösborral, hogy ellepje.
225 fokon kb. másfél óra hosszat sütöttem, közben egyszer megfordítottam.
Mikor megpuhult akkor levettem róla az edény tetejét és pirítottam.
Vigyázni kell, mert a piros paprikától hamar pirul.



2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...