2010. október 17., vasárnap

Banánnal töltött, baconba tekert csirkemell

Ezt a receptet először Gizinél láttam és nagyon megtetszett.
Nem csalódtam, isteni finom.

Hozzávalók:

1 db csirkemell
1 db banán
kb. 4 szelet bacon szalonna
oregánó, szerecsendió, pici fahéj, só
2 dl tejszín

Elkészítés:

A csirkemellet óvatosan felszúrom és vigyázva a banánt beledugom.
Megfűszerezem.
Betekerem bacon szalonnába, néhol fogpiszkálóval rögzítem, mert sülés köz-
ben szabadulni szeretne a csirkemelltől.
Egy kivajazott jénai tál aljába tettem, felöntöttem
 2 dl tejszínnel.
Először 20 percig lefedve sütöttem 220 fokon, majd
levettem a fóliát róla és pirítottam.

Én főtt-sült krumplival tálaltam, aminek az elkészítése a következő volt.

Főtt-sült krumpli:

Hozzávalók:

2 kg krumpli
3 evőkanál étolaj
2 kávéskanál pirospaprika
1 teáskanál füstölt sonkás Lucullus fűszerkeverék

Elkészítés:

A krumplit megpucolom, megmosom, nagyobb darabokra vágom.
Felteszem főni, de nem főzöm meg nagyon puhára, mert akkor az
olajban szét fog esni.
Leszűröm.
Egy tálba öntöm, leöntöm az étolaj, pirospaprika, és a sonkás fűszer keve-
rékével.
Összerázom, forró olajban pirosra sütöm.


8 megjegyzés:

  1. Irigylésre méltó ez a sok finom guszti kaja amit elkészítesz..nekem a párom tegnap ebédnél csak annyit mondott..egy biztos varrni azt nagyon tudsz:) Sajna főzéshez semmi érzékem..itt nálad legalább nézhetem a jó kis főztöket..:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta lett bariném, de a banános cucok még mindig nem jönnek be.

    VálaszTörlés
  3. Ez a recept felcsigázta az érdeklődésemet! Azt hiszem ki kell próbálnom!

    VálaszTörlés
  4. Nekem bezzeg bejön a banán husiban is! Szerintem ez jobb és szebb lett, mint a Vacsoracsatában!!!

    VálaszTörlés
  5. Trini köszi!Tényleg nagyon finom volt.Izgalmas volt a banán, bacon párosítás.

    VálaszTörlés
  6. Hmm, a banán- hús kombinációt még emésztenem kell. Képen guszta, de fejben annyira nem.:S Bátor vagy, hogy kipróbáltad!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...