2012. április 9., hétfő

Gyümölcsös crumble





Hozzávalók:

Bármilyen gyümölcs.
Nálam most került bele: fagyasztott
eper, szeder, málna, ribizli
vaníliás cukor
25 dkg liszt
15 dkg vaj
2 evő kanál méz
4 evő kanál barna cukor
4 evő kanál tejszín vagy tej, nálam most tej
1 citrom reszelt héja

Elkészítés:

A pite tál aljára szórtam  a felengedett gyümölcsöket, de a levet is ráöntöttem.
Összekevertem a vaníliás cukorral.
Meglocsoltam a tejjel, megöntöztem  a mézzel.
Ráreszeltem a citrom héjat.
Majd a hideg vajat elmorzsoltam a liszttel. 
Hozzáadtam a cukrot. 
Rászórtam a gyümölcsre.
Ha nagyobb darabok
is vannak benne nem baj.
Sütőben 200 fokon 20-25 percig sütöttem.
Akkor van készen, amikor a teteje aranybarnára sült és 
a szélén pedig bugyog kifele a gyümölcs püré.
Porcukorral meghintve tálaltam.
Langyosan a legfinomabb.




4 megjegyzés:

  1. Ez a pöttyös teríték nagyon cuki!

    VálaszTörlés
  2. Imádom a crumble-t, a kedvencem a bogyós gyümölccsel készült:) tényleg cuki a pöttyös:)

    VálaszTörlés
  3. Nelli, küldj belőle, kérlek, imádom ezt a sütit...:)

    VálaszTörlés
  4. sosem hallottam erről a sütiről, de nagyon jól néz ki és finom is lehet! Gratula!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...