2012. április 19., csütörtök

Vajas krumpli sütőben

Ma egy igen egyszerű, de annál finomabb köretet hoztam Nektek! 
Én rántott gomba szeletekhez készítettem. Amióta Andi barátnőm 
mondta, hogy Ő így rántja a gombát, azóta Én is többször 
készítettem így és valahogy jobban is ízlik. De most essék szó a krumpli elkészítéséről.
A recept a Blikk Nők Konyha újság 2012. áprilisi számában található.
Itt kevesebb burgonyát és értelemszerűen kevesebb vajat ír.

Hozzávalók:

1 kg burgonya
6-8 dkg  olvasztott vaj 
só ízlés szerint 

Elkészítés:

A burgonyát hámozzuk, mossuk meg. Vágjuk nagyobb hasábokra és 
forrásban lévő sós vízben 5 percig főzzük. Az újság 3 percet ír, 
de én 5 percig főztem, mert még nem ítéltem jónak.
Szűrjük le és csepegtessük le, majd sütő papírral 
bélelt tepsibe öntsük.
Ezután locsoljuk meg az olvasztott vajjal alaposan, hogy 
mindenhol érje. Forgassuk gyengéden át és lég keveréses 
sütőben 200 fokon süssük piros ropogósra.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon finom, én is készítettem már, mindenkinek ajánlom :) Nagyon klassz hogy feltetted :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a vaj az egyik legjobb társa ízben a krumplinak, kipróbálandó recept!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta!!! Szeretem a sült krumplit, de az olajban sütés miatt inkább nem készítek. Ez a sütős variáció szuper!!!

    Nellikém, úgy látom Te kínozni akarsz engem az piskótatekercses képpel. Gyönyörűséges!!! Kedvem lenne befalni az utolsó morzsáig.:)

    VálaszTörlés
  4. Tepsis krumplit rendszeresen készítek, de vajjal még sose sütöttem. Ki fogom próbálni!!

    VálaszTörlés
  5. Összefutott a nyál a számban, pedig nemrég ebédeltem... Már tudom, mi lesz holnap az ebéd.:-)
    Köszönöm, Nelli!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...