2012. április 16., hétfő

Ajándékom - a Zamat és illat blog írójától

Sok-sok adósságom van felétek. Még januárban volt a Zamat és illat blog 3. szülinapja.
Trinitytől  akkor Én egy gyönyörű könyvet kaptam ajándékba.
Valahogy azt éreztem, hogy nagyon ismer Ő engem, mivel a tészták a kedvenceim.
Rengeteg tészta recept van benne, már egy párat el is készítettem, amit idővel majd le is jegyzek ide a blogba.
Trinity olyan gondosan becsomagolta Nekem, hogy alig tudtam kibontani izgalmamban. :-)
Ebben az időben volt a szülinapom is. Nem fogjátok kitalálni mit kaptam a lánykáméktól.
Egy ugyanilyen könyvet!:-) Természetesen annak is nagyon örültem, de így már akkor neki is lett egy példány!

Drága Trinity még egyszer kívánok Neked nagyon boldog blog szülinapot, hozz nekünk továbbra is sok-sok finomságot, gyönyörű képeket! Köszönöm szépen ezt a gyönyörű könyvet!

6 megjegyzés:

  1. Biztos nagyon szuper a könyv, várom a belőle elkészült finom tészta ételeket! Forgasd egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Akkor csakis jó lehet az a könyv, plusz tényleg meg kellett legyen neked.
    Majd várjuk a finomságokat.

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a könyvet, szóval én is kiváncsian várom, hogy Te mit készítettél el már belőle.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Nelli, nekem is kell ez a könyv:) Imádom a tésztákat:) Szét kell nézzek:)

    VálaszTörlés
  5. Nellikém! Gratulálok ehhez a szép könyvhöz. Tessék szíves sok finomságot főzni belőle és hozni nekünk :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nelli,
      örülök, ha tetszik, használd egészséggel!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...