2012. április 25., szerda

Gofri


A tesóm készített a hétvégén gofrit és akkor elhatároztam, hogy Én is sütök a héten,
mert már nagyon régen volt.
Egy jó kis tartalmas leves mellé készült ma.

Hozzávalók:


13 dkg vaj vagy margarin
25 dkg liszt
10 dkg barna cukor 
vaníliás cukor
2 kávés kanál sütőpor
3 egész tojás
2,5 dl tej
1 citrom reszelt héja

Elkészítés:

A vajat a cukrokkal habosra kevertem.
Egyenként hozzáadtam a tojásokat. 
Hozzászitáltam a lisztet, belereszeltem a citrom héjat, 
hozzáadtam a sütőport, majd a tejet is beleöntöttem.
Összekevertem és a gofri sütőben kisütöttem.
Othello szőlő lekvárral fogyasztottuk.






6 megjegyzés:

  1. Jó ötlet! Én is ezt sütök ma ebédre! Köszi az ötletet!:-)
    Bitang jól néz ki az az otelló szőlős lekvár! Szinte érzem az ízét!:-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta, megint finomat főztél, Nelli! És ezt biztosan a kisunokád is imádja majd.:-) Gratulálok Nektek!
    Én a hétvégén sütök majd gofrit, valamelyik nap vacsorára. Már régóta gondolkodom rajta, de most is elmaradt volna, ha nem látom nálad.

    VálaszTörlés
  3. Szuper ! Én is már eszméletlen régen készülök gofrit sütni, de a gofri sütő a kamra polcának legfelső részén van, s nincs aki levegye :)) ---- de ez most komoly ám !!!! Amikor elhatározom, hogy sütök, senki sincs itthon, Mire hazaér mindenki addigra mást főzök, s közben el is felejtem a gofri sütőt. Na most kiírom a kamra ajtóra, hogy GOFRI SÜTŐ !!!!!! :))

    VálaszTörlés
  4. Micsoda ötlet! Kár hogy nincs gofrisütöm. De ezen változtatni kell, mert mindannyian szeretjük a gofrit. Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  5. Én még soha nem ettem gofrit, de ezt szívesen megkóstolnám!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszta, a gyerkőceim imádják a gofrit, de keresem még a szuper receptet. Kipróbálom mindenképp hátha ez az :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...