2012. április 23., hétfő

Sajtszószos mini masni







Wise Ladynál találtam egy nagyon egyszerűen elkészíthető sajtmártást. 
Szeretem az ilyen egyszerűen elkészíthető ételeket, főleg a 
rohanós hétköznapokon. Persze jó szokásomhoz híven itt is 
módosítottam a mennyiségeken.

Hozzávalók:


20 dkg trappista sajt
10 dkg füstölt Anikó sajt
fél fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
3 evő kanál liszt
3 dl tej
7-8 dkg vaj
reszelt szerecsen dió
fehér bors
kevés só

metélő hagyma a tetejére

Elkészítés:

A sajtot lereszeltem.
A vöröshagymát apróra vágtam és a vajon megpároltam, belereszeltem 
a fokhagyma gerezdeket.
Rászitáltam a 3 evő kanál lisztet és kicsit pirítottam. Felöntöttem
 a tejjel, belereszeltem a szerecsen diót, meghintettem sóval, borssal.
Sűrűre főztem, majd tűzről levéve beleforgattam a reszelt sajtot.
Mini farfalle-t főztem ki hozzá.
Metélő hagymával szórtam meg a tetejét.



4 megjegyzés:

  1. Hmm, finom lehet. Mennyi sajt ment bele?

    VálaszTörlés
  2. Szeretjük az ilyen egyszerű szószos tésztákat, csak az a gond vele, hogy hamar éhes lesz tőle újra az ember...Persze nem én, hanem a fiúk...:o) Szép a Zsolnay tányérod!

    VálaszTörlés
  3. Ez nekem is tetszik:) Azt hiszem a sajt mennyiségét kifelejtetted a hozzávalókból:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok!Javítom a sajt mennyiséget!:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...