2011. január 24., hétfő

Szőttes fasírt

Hozzávalók:
40 dkg bacon szalonna
50-60 dkg darált hús
25 dkg trappista sajt
 metélő hagyma, vagy zöldhagyma
apró kockákra vágott kisütött szalonna
ízlés szerint fűszerek, tojás 
fokhagyma, vöröshagyma 
Ebből a mennyiségű hozzávalóból kettő rúd fasírt lett.

Elkészítés: 

A tepsibe amiben sütjük alufóliát terítünk.Vékonyan megolajozzuk a fóliát.
Elkezdjük összefonni a bacon szalonna csíkokat. 
Majd ráadagoljuk felét a masszának. A darált húst ízesítettük sóval, őrölt borssal, 
reszelt vöröshagymával, fokhagymával, őrölt köménnyel, 1 egész tojást tettünk bele, 
piros paprikával.
Megszórjuk a reszelt trappista sajttal. Ha van esetleg füstölt sajtunk akkor, lehet
fele-fele arányban. Majd a metélő hagymát apró darabokra vágjuk és ezzel megszórjuk.
A következő rúdnál ugyanígy járunk el, de még megszórjuk apró kockákra vágott 
pirított szalonnával.
El tudnám még képzelni apró darabokra vágott megsütött csirke májjal töltve is.

Nagyon, nagyon finom hidegen és melegen is, vékonyra szeleteljük. 
Kicsit drága étel, de kiadós nagyon.
 Nem tudom már kinél láttam az interneten  az ötletet, de nem pont ugyanúgy 
készítettem el.

13 megjegyzés:

  1. Kislányom!Ettél belőle!:-)Régebben készítettem!

    VálaszTörlés
  2. Ilyet már én is csináltam!Jó hogy eszembe juttattad bariném!

    Szerintem Szepynél volt először ez a baconból szőnyeg fűzés.

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom Andikám már kinél láttam.:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Bianka!A "fekete" süti is nagyon csábító!:-)

    VálaszTörlés
  5. Én nem láttam még ezt a szőttes készítési módot, de nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Szia Nellikém!
    Vár Rád valami nálam :)))

    VálaszTörlés
  7. Micsoda jó ötlet :))) nagyon jóóóóóóóóó !!!

    VálaszTörlés
  8. Nellike, te még nem láttad, de én gratulálok a díjadhoz! Igazán megérdemelted. Így biztos még többen fognak idetalálni hozzád!

    VálaszTörlés
  9. Szia Andikám!Láttam, nagyon örültem neki, még este meg is köszöntem Huginak!:-)

    VálaszTörlés
  10. Szia Nelli, látom nem én vagyok az első, de nézz be hozzám is, ott is találsz valamit:-)
    http://citromhab.blogspot.com/2011/01/dijat-kaptam-ketszer-is.html

    VálaszTörlés
  11. Nelli,
    ez nagyon guszta!!
    Én sem tudom sokszor, mit-hol látok, ezért a legeslegjobbakat elmentem:) Már tele a laptopom elkészítendőkkel:DDD

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...