2012. március 5., hétfő

Kakaós piskóta meggyel és túróval


Nagyon egyszerű, de annál finomabb süti kategória megint. 
Amikor a piskóta tekercset sütöttem, akkor készült ez is.
Volt még túró is a hűtőben amit el kellett használni, aztán 
rábukkantam még egy fél üveg meggyre is. Gyorsan 
összedobtam ezt a sütit is, hogy délután tudjak vinni a Dóriéknak.
Mondták is, hogy Anyára rájött megint a sütés. 
Egyszerre kétfajta süti is van.:)

Hozzávalók:

6 tojás
12 evő kanál liszt, melyből
most 2 evő kanál rétes liszt volt.
12 evő kanál cukor
2 evő kanál szitált kakaó por 
6 evő kanál víz
fél cs. sütőpor

25 dkg túró
cukor
vaníliás cukor
reszelt citrom héj
mazsola

meggy

porcukor a szóráshoz


Elkészítés:

A szokásos módon kakaós piskóta tésztát kevertem.
A túrót kikevertem a cukorral, vaníliás cukorral,
reszelt citrom héjjal.
Beleszórtam a mazsolát.
A meggyet leszűrtem.

A piskóta tésztát vajjal kikent, lisztezett tepsibe
öntöttem.
A túróból kanál segítségével pöttyöket cseppentettem
a kakaós tésztába, majd megszórtam bőven
meggyel.
Lég keverésen 25-30 percig sütöttem 175 fokon.
Mikor kihűlt porcukorral meghintettem.

14 megjegyzés:

  1. Az ilyen gyorsan elkészülő, egyszerű sütik a legfinomabbak! :)))

    VálaszTörlés
  2. Pont ilyesmit sütöttem a hétvégén!:-) Csak a túró maradt ki, pedig pont gondolkodtam rajta, hogy teszek bele.:-)

    VálaszTörlés
  3. Nyamm, nyamm, kérek ilyet, annak ellenére, hogy fogyózom! :-))

    VálaszTörlés
  4. Andi!Én is szeretem őket!:)
    Anikó!Jól sikerült.Olyan volt, mint a búvár túrós, vagy boci mobil, ki hogy hívja, csak volt benne még meggy is.
    Gionetta!Küldök!Sok sikert a fogyihoz!:)

    VálaszTörlés
  5. Nelli úgy szégyellem magam! Utólag is, Nagyon Boldog Névnapot Kívánok!:-))))

    Lehet tudni, mi finomat készítettél a családodnak hétvégén?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Anikó!Leírtam Neked hozzád a blogba, hogy mit készítettem.Puszi

      Törlés
  6. Nagyon jó kis recept, imádom a túrót és a meggyet is. A piskóta pedig egyszerű de nagyszerű!

    VálaszTörlés
  7. Imádnivaló:) Jó, hogy náha rád jön a sütés, gondolom a család sem ellenkezik:)

    VálaszTörlés
  8. Én is szeretem az egyszerűen elkészíthető sütiket, nagyon jó lett:-))

    VálaszTörlés
  9. Jó kis kombináció, finom süti!

    VálaszTörlés
  10. Amiben meggy van és túró az csak finom, finom, finom lehet!!

    VálaszTörlés
  11. Ezek a legfinomabbak az biztos,na meg a túró meg a meggy még finomabbá teszi:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...