2012. március 24., szombat

Játék Kutya és Konyhánál Online Vacsoracsata 2. forduló

Szeretnélek játékra invitálni benneteket A Kutya és konyha blog írójához.
Biztosan emlékeztek még rá tavaly, amikor játékra hívott bennünket februárban.
Itt olvashattok az Online Vacsoracsatáról bővebben.
5 héten keresztül játszottunk akkor.
Közben két tündéri kislánya született. Módosulnának a játék szabályok egy kicsit.
Mégpedig annyiban, hogy a vendégeknek kínált étel mellé kellene egy babáknak készült
ételt is készíteni, kizárólag azoknak az alapanyagoknak a felhasználásával, amiből a vacsora készült.
Bárki nevezhet, régi és új játékosok, babás- blogosok, gasztroblogosok, anyukák, apukák, szóval bárki!
Gyertek most is játszani, ha van kedvetek és vigyétek
hírét!


9 megjegyzés:

  1. Köszi Nelli, hogy megírtad nekem, mert nagyon tetszik a játék, már neveztem is azt hiszem...:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, kedves Nelli! Veled erős lesz a csapat! ;)

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm az értesítést Nelli, neveztem már én is:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi az invitálást!:)

    VálaszTörlés
  5. Nelli, kérlek Te is nézz be hozzám, én is szeretnélek meghívni egy játékra, remélem tetszeni fog!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Nelli, most én szeretnélek játékra invitálni, kérlek nézz be hozzám!!

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom az előttem szólókhoz és én is szeretnélek meghívni a Húsvéti menü ajánló "játékba". Nézz be hozzám a részletekért, ha még nem ismernéd!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Nelli!
    Szeretnélek meghívni egy játékra. Nézz be hozzám kérlek: www.monikapapp.blogspot.com
    Üdv.: Mónika

    VálaszTörlés
  9. Nelli! Köszönöm az invitálást, nekem részedről felért egy díjjal!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...