2010. december 7., kedd

Kertész maccheroni

Hozzávalók:

50 dkg Barilla maccheroni
3 szál sárgarépa
1 szál zöldség
30 dkg cukor borsó
30 dkg gomba
só, bors, ízvarázs, fokhagyma, vöröshagyma, rozmaring
tetejére reszelt sajt
olaj

Elkészítés:

A tésztát forrásba lévő sós vízbe teszem és az újraforrástól számítva 9-10 percig főzöm.
Mikor megfőtt leszűröm, leöblítem és egy kiolajozott jénaiba öntöm.
Ezután elkészítem a ragut.
A vöröshagymát apróra szelem, kevés olajon megpirítom.
Mikor üvegesre pirult a hagyma, beleteszem a feldarabolt sárgarépát és a cukor borsót
gombát.
Megfűszerezem, a rozmaring különösen jó ízt ad neki.
Összekeverem a maccheronival, megszórom a reszelt sajttal, aminek
fele lehet füstölt sajt is és 20 perc alatt
sütőben ropogósra sütöm.

Megjegyzés: Tettem már a raguba karfiolt is, de lehet broccolit is tenni bele, de
nálunk azt nem szeretik.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta ezzel a ráolvadt sajttal a tetején.

    VálaszTörlés
  2. Kedvemrevaló a sok zöldséggel!!
    A gyerekeim nem eszik meg a gombát ( legalábbis a 2 kisebb, akik itthon vannak)...Most épp azon gondolkodom, mit tegyek bele. A karfiolt sem szeretik..Pedig nekem meg a férjemnek bármelyikkel szuper lenne! Na, jól körül vagyok itt véve, nem igaz? :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Trinity!Nálunk is az a baj, hogy valamelyik zöldséget valaki nem szereti.Nehéz összevariálni, hogy mindenkinek kedvére legyen.:-)

    VálaszTörlés
  4. Finom, gyors és laktató. Vacsira jól jött volna. Legközelebb előbb jövök hozzád.:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez a recept. Hétköznap elkészítem. Nagyon figyelek rá, hogy egy héten két-három alkalomnál többször ne kerüljön az asztalra húsos ebéd. Köszönöm! Erika
    Jövő héten üvegbe rakom a narancslikőrt, felteszem a blogra, eddig úgy tűnik, hogy nem lesz zavaros a méztől. Vasárnap délután teszek bele egy kis pörkölt cukrot, attól enyhe bronz árnyalatot és finom zamatot kap!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszta, szeretem az ilyen tésztás, húsnélküli ebédeket.

    Nagyon Boldog, Békés Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...