2017. július 14., péntek

Meggyes-túrós kocka


Recept:

A tészta:
6 tojás
20 dkg cukor
15 dkg liszt
5 dkg kakaópor
2 kávéskanál sütőpor
5 evőkanál olaj
5 evőkanál víz

A krém:
3 csomag főzős vaníliás pudingpor
25 dkg túró
9 dl tej
8 evőkanál cukor
20 dkg Liga margarin

A tetejére:
Kb 1 kg magozott meggy v más gyümölcs.Vegyesen is finom.
3 zacskó Dr.Oetker piros főzés nélkül készítendő zselatin.

A tojást és a cukrot összekeverjük.Majd hozzáadjuk a többi hozzávalót.
Vajazott, lisztezett tepsibe öntjük és 200 fokon légkeveréssel sütöttem.

Közben a vanília pudingokat megfőzzük.Hűtjük.A túrót szitán átnyomjuk.
A margarint a cukorral kikeverjük.Amikor a puding kihűlt összekevertem a túróval majd a cukros-vajas eleggyel.

A kihűlt piskótára simítottam.Gyümölccsel kiraktam.
Majd a zselatint a tasakon leírt módon elkészítettem.
Hűtöttem.
Ez tejmentesen rizstejjel és Liga margarinnal készült.

Alapötlet: http://www.mohakonyha.hu/2015/07/meggyes-kocka.html?m=1

3 megjegyzés:

  1. Nellike, ez merénylet, imádom a meggyet, a túrót is..ezt feltétlen megcsinálom! Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom volt Anikó! Készítsd el nem fogod megbánni.Egyszerű és finom.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...