2012. július 7., szombat

Rainbow koktél



Egy finom hűsítő koktélt hoztam Nektek vacsora utánra
a szivárvány minden színében.



Hozzávalók:

Fekete ribizli vagy gránát alma szirup vagy szörp
Menta likőr
Multi vitamin vagy narancs üdítő ital
Fehér rum vagy vodka
Jég


Elkészítés:

A koktélos poharat kétharmadig töltöttem multi vitamin üdítővel.
Jég kockát tettem bele.
A teás kanalat a gyümölcslé széléhez kell tartani és óvatosan a kanálra csorgatva kell a következőket rétegezni, szigorúan a megadott sorrendben.
Azért nem szabad felcserélni a sorrendet, mert a folyadékok
a fajsúly különbség  szerint állnak meg.

  1. 2 cl fekete ribizli vagy gránát alma szirup
  2. 3 cl menta likőr
  3. 2 cl fehér rum vagy vodka
Friss gyümölccsel díszítjük, keverő kanalat, szívó szálat adunk hozzá és a medence szélén fogyasztjuk.

Ha fekete ribizli szörpöt használunk akkor hígítatlanul kell hozzáadni.


5 megjegyzés:

  1. Igen most pont ilyenre gondoltam kérnék egy pohárkával! Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  2. Hű, de guszta! Jól jönne, habár már nagyon este van...Legfeljebb jobban aludnék tőle! :o)

    VálaszTörlés
  3. Nelli ez valami csodálatosan szép, nagyon ügyes vagy, hogy így beletudtad rétegezni a pohárba. Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, és szívesen elkortyolgatnák egy pohárkával.:)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép! Én is csatlakozom a többiekhez annál is inkább, hogy múlt hétvégén nem is egy ilyen koktélt iszogattam:P, és most szívesen meginnám ismét.:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...