2012. október 8., hétfő

Vakondtúrás torta



Tegnap a Sütigyár oldalán megláttam a vakondtúrás tortát.
Eszembe jutott, hogy milyen régen sütöttem már,
így előkerestem az én receptemet és délután megsütöttem.

Hozzávalók:

6 tojás
6 evő kanál cukor
6 evő kanál liszt
3 evő kanál kakaó por
1 csomag sütőpor
1 dl étolaj

A krémhez:
1 doboz Meggle cukrász hab
2 evő kanál porcukor
1 habfixáló
1 tábla étcsokoládé

banán, barack egyéb más gyümölcs

Elkészítés:

A tojások sárgáját a cukorral kikeverjük, majd hozzászitáljuk
a lisztet, kakaó port, hozzáadjuk a sütőport és az étolajat, végül
a tojások felvert habját is óvatosan hozzákeverjük.
Kerek torta formában megsütjük.
Amikor kihűlt akkor a torta közepét kikaparjuk.
A szélén kis perem maradjon.
A kikapart tésztát összemorzsoljuk és félretesszük.

Elkészítjük a tölteléket.
A hidegre lehűtött tejszínt felverjük a porcukorral és a
habfixálóval.
A végén belereszeljük a tábla csokoládét.

A torta aljára karikára vágott banánt teszünk, vagy barackot, de akármilyen
gyümölccsel nagyon finom.
Én már készítettem piros bogyós gyümölccsel is.
Bevallom nekem az ízlett a legjobban.
A tejszínhabot ráhalmozzuk a tortára csúcsosan.
Ezután pedig ráhalmozzuk az összemorzsolt tésztát.









9 megjegyzés:

  1. Nelli ezt én imádom!!! Isteni finom lehetett :))

    VálaszTörlés
  2. Kérek szépen egy (jó nagy) szeletet!:-)))

    Bettus

    VálaszTörlés
  3. Nelli, nagyon ott van a tortád!:) Már biztosan elfogyott, ugye?:))

    VálaszTörlés
  4. Maulwurfkuchen! De régen ettem ilyet! Jó, hogy eszembe juttattad! :-)) Milyen lett a pite? Nektek is ízlet?

    VálaszTörlés
  5. Tudom nagy igényű vagyok, de én eperrel kérném, és csokis tejszínhabbal, köszike :))))

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon finom lehet. Ideje kipróbálnom.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon finom lehetett, csodásan néz ki!

    VálaszTörlés
  8. Tényleg jól hangzik, megkóstolnám szívesen, nem hogy nem kóstoltam ilyet, de nem is hallottam még róla :-)... eddig.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...