2011. október 24., hétfő

Töltött gomba kicsit másképp


Nagyon szeretjük a gombát, így viszonylag gyakran kerül
az asztalunkra különböző formában elkészítve.
Annál is inkább, mert Bazsi a húst nem olyan
nagyon részesíti előnyben, inkább a zöldséges
dolgokat szereti. 

Hozzávalók:

10 nagyobb fej gomba (nálunk csiperke)
10 karika Hóvirág sajt
füstölt sonka kockára vágva
kápia paprika szeletek
tejföl
grill fűszer, rozmaring, 






Elkészítés:
A gombákat megpucoltam, megmostam.
Befűszereztem a grill fűszerrel, pici őrölt
rozmaringgal szórtam meg.
Sót nem használtam, mert rengeteg vizet enged
tőle a gomba. A grill fűszer keverék elég sós.
Felkarikáztam a hóvirág sajtot,
füstölt sonkát és a kápia paprikákat.
Egy jénai tál alját kiolajoztam és beleültettem
a már befűszerezett gombákat. Szép sorban ráhalmoztam
a sajt karikát, sonkát és a kápia paprikát. A kápia
paprikák közepébe egy kanál tejfölt tettem.
Sütőben lég keverésen 25 percig sütöttem 175 fokon.
A végén kicsit grilleztem, hogy szép piros színt kapjon.


8 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a gombás ételeket

    VálaszTörlés
  2. Finom is volt Andikám!

    Bianka!Tudom!:-)

    VálaszTörlés
  3. Ez a finomság az enyémeknek is nagyon bejönne! Fogok is készíteni! Köszi!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Így, még nem sütöttem töltött gombát, de nagyon tetszik a receptje! Ki fogom próbálni! nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
  5. Nellike,nagyon guszta lett,mi is nagyon szeretjük a gombás ételeket:-)

    VálaszTörlés
  6. Imádjuk a gombát, töltve is:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon guszta:) Mág nem próbáltam ebben a formában, de nagyon jól hangzik. Jó ízlése van Bazsinak:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...