2011. január 27., csütörtök

Díjat kaptam

Tegnap és ma Nekem is DÍJ-esőben volt részem!

A díjat következő kedves blogtársaimtól kaptam:
 Nagyon szépen köszönöm a kedvességeteket, igazán jólesett, hogy gondoltatok rám!


A szabályok a következők:


- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.


- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.


- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.


- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.


Akiknek én továbbszeretném adni, mert nagyon szeretem olvasni a blogjukat a kövekezők:

Fogadjátok Tőlem sok szeretettel !

                                                                                                                               

10 megjegyzés:

  1. Milyen sokan gondoltak rád Nellike!

    Gratulálok mindegyikhez külön-külön.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál!!

    VálaszTörlés
  3. Szívből gratulálok Nelli!
    Meg is érdemled!!!::)) Amikor nálad járok jobb kedvem lesz a sok szépségtől és finomságtól. Mert a hasamat azt nagyon szeretemmmmm.

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok!Kedvesek vagytok!:-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Nellike, hogy Rám gondoltál. Igazán megleptél vele! Én díjat még soha életemben nem kaptam! Erika

    VálaszTörlés
  6. Erika!Szeretem olvasni az írásaidat, remélem Te is tovább adod majd a díjat.:-)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen, nagyon kedves vayg!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Nelli! Nagyon köszönöm a megtisztelő díjat!

    VálaszTörlés
  9. Elnézést, hogy ennyire megkésve köszönöm meg a díjat, és azt hogy rám gondoltál, de mostanában kicsit összesűrűsödtek a dolgaim. :-(( Köszönöm még egyszer, nagyon-nagyon örültem a díjadnak! :-))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...