2014. február 17., hétfő

Gombás csőben sült csirkemell

Szombaton vásárolni voltunk, mert a elkezdődtek a téli leárazások. A gyerekeknek kellett egy csomó mindent venni. Ebédeltünk az egyik kedvenc helyünkön Pécsen, a Xavér étteremben. Ha erre felénk vetődtök mindenképpen ajánlom kipróbálásra. Nagyon jó konyhájuk van, udvarias kiszolgálásban van részed és nem utolsó sorban pénztárca barát.
Én és a Dóri gombás csőben sült csirke mellet ettünk. Finom volt, így Én már vasárnap elkészítettem itthon.
Bazsinak is nagyon ízlett, természetesen a gomba miatt. Zsófinak egy adag olyat készítettem, amiben nem volt gomba, mert Ő nem szereti.

Hozzávalók:

1 csirke mell
1 vöröshagyma
pár gerezd fokhagyma
bors
borsikafű
1 üveg szeletelt gomba
1 csomag krakkói sonka
besamel mártás
reszelt sajt


Elkészítés:

A csirke mellet megmostam. Vékonyabb nagyobb szeletekre vágtam. Kevés olajon vöröshagymát pirítottam és a húsok mindkét felét megsütöttem. Ízesítettem fokhagymával, borssal, borsikafűvel.
Egy jénai tál aljába öntöttem a visszamaradt zsiradékot és belefektettem a húsokat. Majd ráfektettem a sonka szeleteket és ráhalmoztam a gomba szeleteket. Ezután besamell mártás főztem, jó sokat. Mi úgy szeretjük, ha sok rajta a mártás. 200 fokon sütöttem lég keverésen. Nem kell sokáig sütni, csak amíg az ízek összeérnek, hiszen a hús meg van sülve. Amikor már szép piros volt a teteje bőven megszórtam reszelt sajttal.




6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon fini ebéd volt Nellike! :))

    VálaszTörlés
  2. De finom lehetett :-) csupa jó dolog van benne!

    VálaszTörlés
  3. Xavér? A Bem utca???? Nelli te is pécsi vagy????

    VálaszTörlés
  4. Mellissina2 komlói vagyok! :-) Alkotmány utcában van a Xavér.De jóóó! Te is errefelé laksz! :-

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon biztatónak látszik, mert hát ugye én, akár gombát gombával. :)

    VálaszTörlés
  6. Az Én kisebbikem is gombát, gombával :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...