2012. július 26., csütörtök

Natúr szelet tárkonyos, gombás raguval


Olyan tanácstalan voltam, hogy mit főzzek, de ilyenkor szoktak a
legjobb ételek elkészülni a konyhámban.
Volt itthon egy kis adag gomba, ezt mindenképpen fel kellett használni.
A különböző ragukat pedig nagyon szeretjük, így tárkonyos,
gombás ragu készült a natúr szelet mellé.

Hozzávalók:
8 szelet tarja vagy comb (de készítettem már
pulyka és csirkemellből is)
1 csomag spagetti vagy makaróni
fél kg csiperke gomba
1 szelet szalonna
1 zöldpaprika
1 paradicsom
2 szál zöldhagyma
1 kis doboz tejföl
fűszerek: só, bors, tárkony, petrezselyem, fokhagyma
liszt
olaj


Elkészítés:
A húst ujjnyi szeletekre vágtam. Sóztam, borsoztam, lisztbe
mártogattam.
Olajat hevítettem és megsütöttem a húst.
Ezután a visszamaradt olajban kiolvasztottam a felkockázott
szalonnát. Ezután beleszórtam a gombát, majd a felkarikázott
zöldhagymát, kockázott paradicsomot és paprikát.
Ekkor kerültek bele a fűszerek a petrezselyem kivételével.
10 perc alatt megpárolódott.
Ekkor megszórtam 2 evő kanál liszttel és csomó mentesre
kevertem. Utána beleöntöttem a tejfölt és még pár percig forraltam.
Közben a spagettit is megfőztem, a petrezselymet felaprítottam.
A tárkonytól nagyon különleges íze lett.

3 megjegyzés:

  1. Tárkonyosan eddig még csak levest főztem, de nagyon jól hangzik ez a ragu is :))

    VálaszTörlés
  2. Jajj én is rég vágyom már tárkonyos ragura, itt az ideje kipróbálni, mert nagyon megkívántam tőled:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kreatív vagy, kétségtelenül:) Guszta az ételed!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...