2012. május 21., hétfő

Epres mascarpones torta



Már jó régen jelentkeztem. Ezt a finom tortát hoztam most Nektek.

Hozzávalók:

A piskótához:
  • 4 tojás
  • 8 evő kanál cukor
  • 8 evő kanál liszt
  • 4 evő kanál víz
  • 1 csomag sütőpor 
A szokásos módon piskótát készítünk. A tojásokat habosra keverjük a cukorral, ezután beleszitáljuk a lisztet, hozzáadjuk a vizet és a sütőport.
Előmelegített sütőben 200 fokon 20-25 percig sütjük lég keverésen.
Amikor a piskóta kihűlt a következő krémet kenjük a tetejére.

Epres mascarpones krém:

  • 1 doboz mascarpone
  • 4 evő kanál eper lekvár
  • fél citrom reszelt héja
  • 2 evő kanál porcukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 2 dl tejszín kemény habbá verve
  • fél csomag Dr.Oetker zselatin fix
                       Andikám! 
Itt szeretném Neked megköszönni az eperlekvár ötletét!
 Szépen kirakjuk a félbevágott eper szemekkel (lehet más gyümölccsel  is).
30 dkg eper elég volt a tetejére.

Ezután leöntjük 1 zacskó Dr.Oetker főzés nélkül készítendő zselatinnal, amit a tasakon leírtak szerint készítünk el.

 Íme egy szelet belőle:


14 megjegyzés:

  1. ebből már bíztos nem lehet kapni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elfogyott Évi!:-)De szívesen vittem volna Neked kóstolót, ha a közelben lennél!:-)

      Törlés
  2. Nagyon guszta! Kár volt megírnod hogy már elfogyott abban bíztam hogy ha szépen kérek kapok . Nagyon finom lehetett!

    VálaszTörlés
  3. Ez igen csak ínycsiklandó! Azért egy szelet lement volna a rebarbaratorta mellé tegnap. :))

    VálaszTörlés
  4. Jó, hogy végre jöttél, és ilyen finomat hoztál! Nagyon guszta torta! Megkóstoltam volna én is! :o)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg régen voltál már, de ezzel a tortával most teljesen lekenyereztél!! Gyönyörűséges, és mennyei finom lehetett ez a torta.

    VálaszTörlés
  6. Nellikém, már nekem is nagyon hiányoztál, de nagyon fincsi sütivel jöttél. Nekem az az egyetlen szelet is elég lesz /- lenne ! Látod mennyi jelentkező van a tortádra? Legközelebb is ilyen fincsit kérünk :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon guszta. Már hiányzoltál, vártam, hogy milyen finomsággal jössz, nem csalódtam!

    VálaszTörlés
  8. Azt a szeletkét szívesen elfogadnám, bár ilyen finomságból már egy morzsa sem lehet :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű torta, és milyen finom lehet, hmmm... :P

    Néha-néha benéztem hozzád, vártam, mikor jelentkezel újra itt... Finomsággal jöttél! :D

    VálaszTörlés
  10. Ez a recept nekem is nagyon tetszik!Nagyon kívánatos a torta fényképen, biztos nagyon finom volt!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépségeset alkottál!

    VálaszTörlés
  12. Nelli, hoztam Neked valamit, ami már biztos van, de mindenképp szerettelek volna megajándékozni vele! http://izemlekek.blogspot.com/2012/05/kommentek-blog-dij.html

    VálaszTörlés
  13. Nelli, hiányzol! Minden rendben?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...